tisdag 24 november 2009

Sitta still!


Har haft sån fruktansvärd otur med sjukdommar å grejer på sisstonde!..Igår eftermiddag medans Ester sov trampade jag snett med foten!Jag skrek och Ester vaknade..trodde det inte var så farligt för gick runt med henne och tröstade och bar henne..men när hon somnat om kände jag att foten inte riktigt var som den skulle!..Det hela slutade iaf med att Daniel kom hem tidigare från jobbet och kunde skjutsa mig och Ester i rullstol in på vårdcentralen i Svärdsjö! Ester fick sin vaccinspruta och som tur var kunde en läkare komma och titta på min fot samtidigt. Så nu är det stillasittande som gäller för fröken Lasses och Daniel får vara ledig från jobbet för att springa efter vårt lilla yrväder här hemma!..rätt ok för mig faktiskt..har bara ont när jag försöker gå..mindre roligt för Daniel som plötsligt fick två att bära runt och passa upp på!


bjuder på två bilder av Ester i klättrar tagen..så här ser det ut hemma hos oss varje dag..Ester klättrar högt och lågt och inga blomkrukor går säkra i fönstren längre...här sitter hon uppe på datorn i fönstret i hennes rum!



Sköt om er!Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar