tisdag 22 december 2009

Hemma igen

Är precis hemkomna från en natt i Djurås. Har hunnit med att träffa alla syskonbarnen, ätit första skinkmackan, träffat tjejerna, badat på aquanova med angelika och julhandlat mat på maxi. Ganska hyffsat på två dar faktiskt! Ikväll har jag även griljerat min första skinka, är mäkta stolt, god blev den också! Imorgon blir det att baka julgodis och klä granen innan vi är redo för julen.

Måste tipsa om bolipompa på svt play..jag och Ester tittar numer dagligen på dagens visa! Enda programmet som får henne att sitta still i mer än en minut. De kör just nu jullåtar och de är såå söta! Jag och Ester sitter och sjunger, skrattar högt och apploderar här hemma framför datorn!

Nu ska jag ta och väcka Daniel som somnat i soffan och få honom att stappla in till sängen..puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar